آرنیکا سیستم ویرا البرز

لوگو

طراحی لوگو

هر کسب و کار شرکتی هویت ، برندی دارد که با آن وارد دنیای بیزینس و رقابت می شود و دیگران با برند و نام هر بیزینس آن می شناسند ، برند و لوگو معمولا بیانگر این است که شما در واقع چه کاری انجام می دهید و در چه حوزه ای فعالیت دارید . البته بسته به سلیقه افراد ممکن است این قضیه متفاوت باشند و گاهی اوقات در طراحی لوگو از اشکال مربوط به کسب و کار و یا از نام برند در طراحی استفاده می شوند . قطعا همانطور که نام شرکت از اهمیت زیادی برخوردار است ، لوگو و طراحی آن نیز حائزاهمیت می باشد و باید اصولی ، با برنامه این کار انجام شود زیرا همانطور که  بالاتر هم اشاره شد ، در دنیای دیجیتال و تبلیغات این برند و لوگو شما است که نمایان می شود و با ذهن مشتریان ارتباط  برقرار می کند .

انواع لوگو

لوگو تصویری

در این لوگو از نماد یا سمبل برای معرفی مشاغل در کسب و کار معرفی می شود که معمولا برای مشاغلی است که کسب و کار شان نماد خاصی دارد که کاملا واظح و بیانگر هویت و کار انها می باشد . مانند الکتریکی ها که از نماد لامپ می شود استفاده کرد .

لوگو تایپ

در این مدل از لوگو ها از نام برند ها برای طراحی استفاده می شود و با فونت ها و طراحی ها منحصر به فرد و زیبا می تواند نام شرکت و کسب و کار را تبدیل به لوگو و نشانه آن کرد .

لوگو ترکیبی

لوگو ترکیبی به طراحی گفته می شود که هم از لوگو تایپ ، هم از لوگو تصویری استفاده می شود برای این که بتواند مفاهیم لوگو را کاملا واضح بیان کند .

لوگو لتر مارک یا مونوگرام

به لوگویی گفته می شود که از حرف اول نام شرکت یا کسب و کار در طراحی استفاده می شود و معمولا برند های بزرگ که شناخته شده اند استفاده می کنند .

لوگو موشن

لوگو موشن به فایل هایی ویدویی گفته می شود که از عناصر گرافیکی و صورت های جذاب و محیط های سه بعدی  برای نمایش هرچه بهتر لوگو استفاده می شود . این نوع نمایش لوگو به کسب و کار ها کمک می کنند تا با روش مدرن و جذابتری نسبت به قبل بتوانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و خود را معرفی نمایند . در این روش مطمئنن تاثیر چشمگیرتری خواهد داشت زیرا باعث می شود که پرستیژ و کلاس کاری شما در نگاه مخاطب بالا برود و اعتماد سازی راحتری انجام شود تا در ذهن و یاد مشتری ماندگاری بیشتری داشته باشد . در همین راستا نیز کارشناسان ثابت کرده اند که استفاده از لوگو موشن تنها باعث می شود که توجه مخاطبین جذب شود بلکه می تواند با یک طراحی جذاب و منحصر به فرد در طولانی مدت در نگاه و خاطر مشتری بماند و تاثیر چشمگیری در کسب و کار و رشد بوجود بیاورد .

دلایل استفاده از لوگوموشن

می تواند باعث کاهش هزینه و افزایش بازدهی نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی شود . امکان ارائه نمایش آن در تمام پلتفرم  ها وجود دارد . می توان در ویدیوهای همان کسب و کار استفاده کرد و نوعی تبلیغات محسوب می شود . کمک می کند تا به صورت هرچه حرفه ای تر ، برند معرفی شود و مورد استقبال قرار گیرد .

انواع لوگوموشن

لوگوموشن فلت

در این نوع لوگوموشن در فضای دو بعدی . و به صورت مینیمال صورت می گیرد ، و از عناصر گرافیکی و کارتونی ساده استفاده می شود و معمولا متن ها به صورت خوانا و درشت و با استفاده صحیح رنگ ها ، هویت برند تجاری را به صورت مخاطبین نمایش می دهد .

لوگوموشن سه بعدی

همانطور که از اسم آن مشخص است لوگو و برند در ابتدا با حجم دادن به آن و یا استفاده از مدل سه بعدی لوگو در فیلم و اضافه کردن دوربین و حرکت های آن جلوه خاص و ویژه ای به طراحی داده شود و قطعا حال و طوان حرفه ای تر به کار می بخشد و باعث می شود مخاطب ترقیب بیشتری نسبت به دیدن آن لوگوموشن داشته باشد .

چرا انتخاب تیم ما

کارشناسان ما آماده خدمات رسانی به شما عزیزان به همراه پشتیبانی و مشاوره رایگان به شما هستند تا همین امروز پروژه  خود را شروع کنید.

“همین حالا با ما در ارتباط باشید”                                                

پیوستن به تیم ارنیکا

اگر دوس دارید به  تیم ما ملحق شوید، شرکت ارنیکا همواره مشتاق باهمکاری با شماست تا بتوانیم در کنار یکدیگر آینده ای روشن برای خودمان و دیگران بسازیم

___ آخرین خبرها ___

آخرین وبلاگ ما